Thursday 24 November 2011

KLMU dekat di hati..................
 
 Sekrng bermulanya khdupan ak di KLMU. klau smua nk tau ni la kwn plng rapat ak dekat sini.. alhamdulillah ak brsyukur sngat dpat kwn yg baik. yg mmpu ada brsma ak bila ak sush n bila ak memerlukn sesuatu. nama timang-timngan dlu msa mla2 msuk tddy bear. sekrng dah jdi mak. hehhehe. nama dia khairul fazlie.(kiri)
 
lagi sorang 2 plak abg angkat aku. hehehhehehehe.. ok x... cehhhh poyo je abg angkat... agak geli disitu. tapi serius dia lbih tua dri ak.. umur... huhu... aku 20 dia tua 3 thun.. pndai2 la agk. hehehhe..... nama dia syed azri hafiz tapi panggil syed je. baik tau... mcm nak nangis je.. sebb dia bnyak tolong ak bila ak susuh. bila ak x ada duit.. mstilah dah namapon abg..... hehheheh...(kanan
 
ni awalnya budk bilik aku.. tapi dia ddk dekat ruang tamu... gara2 budak yg kesengalan blk ak..... nama yg dlm pic 2 syafiq. kalau x ada dia dekat rmah.. sunyi je rasanya... dia ni periang.. selalu buat lawak.. kwan rapat ak dekat rmah n kolej. huhuhu.. biasa ak pnggl dia bob je... 
 
yg ni geng aku... boleh la.... peminat setia korea......... like me.. huhuhu. budak rumah tngkat 8. x sama dngan aku.. rapat dngan dia sebb satu cos. satu klas. semua lah... selalu lepak dekat rmah aku. nama dia fazly. tapi panggil dia adam.agak ada kekeliruan di situ. hanya empunya badan yg tau knpa. 
 
 yg dekat sebelah kiri 2 danial... terpaksa tulis warna biru sebb katanya suka wrna biru.. biasalah blgak diva. huhuhu........ tapi dia baik tau.. berasal dri pnghujung dunia. perlis. huhuhuhu... dia bkn satu rumah.. dok dkat tngkat 10. ak sllu lepak umah dia.. stdy n gosip. huahuahuahua.... 
 
terpaksa jugak tulis warna merah... mcm sebb di atas jugak. huhuhuhu....nama dia haziq. sama rumah dngan danial jugak. sellu lepak dngan ak.. n ada la jugak sama klas dngan aku. dlu sepatutnya duduk rmah ak.. tapi gara2 msalah taknikal dia kena ddk rmh lain. huhu.. ksian dia.. apa2 pon dia kwn baik aku. huhuhu...... 
 
setakat ni je lah dulu.. sebb ni jelah kwn ak paling rapat.. bnyak lagi sebnarnya cuma x mmpu nak up date bnyak2... x larat huhuhu... dah tngah mlm sngat dah ni. huhuhuhyu.... 
 
 

No comments:

Post a Comment