Monday 21 March 2011

PENAT...

Letih. badan berbunyi. pelik tak???? hehehe.. apa tak nye... tulang2 aku kan pelik. kekiri bunyi. ke kanan bunyi. tak tau la. pe pe pon. sabar. setiap pekerjaan memerlukan kekuatan. walaupun hanya kerja yang ringan. setiap pekerjaan adalah anugerah dari Allah. setiap apa yang manusia lakukan pasti ada rasa nikmatnya. setiap pekerjaan yang di lakukan semata-mata kerana Allah, dan alhamdulillah aku amat bersyukur aku rasa bahagia dalam pekerjaan yang aku lakukan. syukur..........

untuk sekian kalinya.... aku dapat gaji untuk pekerjaan bulan pertama aku bekerja. sekali laki aku mengucapkan syukur kepada Allah. setiap titik peluh aku bermakna sangat. setiap apa yang aku lakukan telah dibalas. namun aku mengharapkan redha Allah. itulah matlamat penting setiap ummah manusia yg hidup di muka bumi ini. 

dengan duit yang tak seberapa itulah, aku akan gunakan untuk melenjutkan pelajaran. aku tahu memeng tak cukup, tapi dapat juga aku membantu meringankan bebean mak bapak aku untuk aku meneruskan pengajian di peringkat universiti nanti. UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS...................... AKU MENUNGGU MU. AKU AKAN BERUSAHA UNTUK MENYAMBUNG ILMU AKU DI SITU........... PASTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 

No comments:

Post a Comment